הטרחה במדריד וסיכום סיבוב ביורוליג

בפרק החדש והמיוחד שלנו אירחנו את לי נוף-גזית מאתר ONE ויחד איתה סיכמנו את התבוסה לריאל מדריד ודיברנו על האם ההפרש הכל כך גבוה הוא משהו שצריך להתייחס אליו ברצינות או לקחת את זה בפרופורציות המתאימות. 
ניסינו להבין מה היתה הסיבה ליכולת הלא טובה של מכבי תל אביב והאם זה היה צפוי.

היינו חיייבים להעלות גם את המשחק האחרון בליגה, נגד הפועל חיפה, איך אנחנו תמיד מצליחים להסתבכך עם הארכות לפני שבוע כפול, מה קרה לשופטים באותו משחק שלא ראו חסימה לא חוקית כל כך בולטת וברורה והאם השופטים פעלו נכון כשאישרו את הסל בניגוד לחוקת הכדורסל בישראל.

אחרי שסיימנו לסכם את המשחק נגד ריאל, עברנו לסכם את הסיבוב הראשון של מכבי תל אביב בעזרת הסקר ששלחנו לקהל המאזינים שלנו (בהזדמנות זו, נודה לכל מי שטרח ומילא את הסקר).
דיברנו על השחקן המצטיין, השחקן המאכזב, פריצת הסיבוב, הניצחון הגדול, ההפסד הכי כואב ועוד שאלות מאוד מעניינות וחלק מהתוצאות הפתיעו גם אותנו. 

מלבד סיכום הסיבוב, ניסינו לחזות מה יקרה בסיבוב השני של היורוליג, באיזה מקום מכבי תל אביב תסיים את הליגה הסדירה ומה היא צריכה לעשות על מנת להעפיל לפלייאוף ללא חסדים ומלחמות באירופה.

כמובן שגם עשינו הכנה לקראת שבוע כפול עם לא מעט אקסים ופנים מוכרות שנפגוש בפרטיזן בלגרד ופנאתנייקוס.
דיברנו האם מכבי פייבוריטית נגד הקבוצות הללו, מהם המפתחות לניצחון, ממה צריך להיזהר בפרטיזן בלגרד ואיך משיגים ניצחון חוץ שלישי העונה, הפעם באתונה.
דיברנו על העתיד הקרוב ביורוליג, על המשחקים הצפויים ועד כמה חשוב לנצח את 3 המשחקים הקרובים ביורוליג אם רוצים לשמור על חלום הפלייאוף בחיים.

בסוף הפרק כמובן שבדקנו את טבלת ההימורים והימרנו לקראת השבוע הקרוב ביורוליג.

להאזנה:

כלי נגישות

Powered by - Wemake