הפסד כפול, ספרדי כפול ומה הקשר לצבי הנינג'ה?

להצטרפות לקהילת הוואטסאפ של מכביפוד – ניתן ללחוץ כאן

בפרק החדש שלנו אמיר, גיא ויאיר מאחלים החלמה מהירה לאוסטין הולינס שמצטרף לאלכס פויתרס באגף מסיימי העונה ותוהים מה הסיפור איתו, מדוע הגיע אם היה פצוע ומדוע לא החליפו אותו במידה וראו שיש לו בעייה בריאותית.

באותו הקשר, גם דיברנו על ההגנה הבעייתית של מכבי במשחקים האחרונים והאם השיפור ההגנתי שראינו במהלך חודש דצמבר הוא רק אפיזודה חולפת והאם יש קשר לזהות היריבות שאיתן התמודדנו.

סיכמנו גם את ההפסד בדרבי, איך איבדנו יתרון דו ספרתי ברבע השלישי, מה קרה שהתחלנו את המשחק עם אחוזי קליעה נהדרים ומשם זה רק התדרדר, לאן נעלמו שחקני הפנים שלנו ולמה שוב פעם ראינו את ההגנה של מכבי כל כך רכה וחדירה.

משם עברנו לסכם את ההפסד לאולימפיאקוס ושוב חזרנו לנושא של פתיחת משחק טובה ואיבוד יתרון בצורה מאוד מהירה. דיברנו על החיסרון הכל כך גדול של לורנזו בראון ועד כמה היינו צריכים אותו על מנת לנהל את המשחק ולנסות לשמור על היתרון.

דיברנו גם על סולימן בריימו שחתם בקבוצה, על הדקות ששיחק נגד אולימפיאקוס וקרית אתא, על מה הוא אמור להביא לקבוצה והאם הוא באמת שחקן שיכול לתרום ולעזור למכבי להגיע למטרות שלה העונה.

לאחר מכן עברנו להתכונן לשבוע ספרדי שמתחיל בברצלונה ונגמר בולנסיה, מתחיל במשחק שניצחון בו יהיה נחמד ומסתיים במשחק שניצחון בו הוא חובה.
ניסינו להבין מה צריך לעשות כדי לנצח בברצלונה ובולנסיה, מהם המפתחות, ממה מכבי חייבת להימנע, מיהם שחקני המפתח בשתי הקבוצות וממי צריך להיזהר במיוחד.

משם כמובן שעברנו להימורים וגם היה לנו שיעור היסטוריה עם ניצחון אדיר של מכבי על ברצלונה.

להאזנה:

כלי נגישות

Powered by - Wemake