הפרק שלפני הישורת האחרונה

להצטרפות לקהילת הוואטסאפ של מכביפוד ניתן ללחוץ כאן

בפרק החדש שלנו אמיר, גיא ויאיר מארחים את ברק פורסט וביחד הם מסכמים שבוע ספרדי כפול ומתכוננים לקרב על התואר הראשון של העונה (יסלח לי גביע ווינר). 
בסיכום השבוע המשחקים נגד ולנסיה וברצלונה התנהל הדיון הדי קבוע מדוע למכבי תל אביב יש כל כך הרבה מקרים בהם הקבוצה פשוט קופאת ולא מצליחה לקלוע במשך כמה דקות והאם זה מעיד משהו על הקבוצה או השחקנים.
ניתחנו האם אפשר להרגיש מאוכזבים מההפסד בברצלונה לאור הדרך בה התגלגל המשחק ועד כמה הניצחון בולנסיה היה חושב (רמז: מאוד חשוב!).

הצבנו מתחת לזכוכית מגדלת את ג'ארל מרטין, בונזי קולסון וג'ון דיברתולומיאו  וניתחנו את היכולת שלהם לא רק במשחקים האחרונים אלא לאורך כל העונה.

ניסינו להתחמק משיחה על סיכוייה של מכבי להעפיל לפלייאוף היורוליג מכיוון שיש עוד דרך לעשות עד סיום הליגה הסדירה, אבל כמובן שלא הצלחנו ובכל זאת ניתחנו בקטנה את הסיכויים.

לאחר מכן עברנו לדבר על המשחק הקרוב נגד הכוכב האדום ביד אליהו וכמובן שהיינו חייבים להתייחס לסגל שלהם ולתוספת של לוקה וילדוזה ולמה שהוא מוסיף לקבוצה של איבנוביץ'. 

דיברנו גם על שאר שחקני הסגל של הכוכב האדום וממי צריך להיזהר ומהם המפתחות לניצחון.

מהכוכב האדום עברנו לדבר על שבוע הגביע שמגיע אלינו, על נס ציונה ועל מהו תואר עבור אוהדי מכבי תל אביב. 
ניתחנו בקטנה את נס ציונה, ממי צריך להיזהר וכיצד לא מסתבכים במשחק הזה בדרך אל גמר הגביע.

בסוף כמובן שבדקנו את טבלת ההימורים, הימרנו לקראת השבוע הקרוב וגם דיברנו בקטנה על דני קליין שחוזר לסיפורים שקרו (או שלא) לפני יותר מ- 20 שנים.

להאזנה:


כלי נגישות

Powered by - Wemake