הנה זה מגיע – תנו לג'ונדי להניף את הגביע!

להצטרפות לקהילת הוואטסאפ של מכביפוד – לחצו כאן

בפרק החדש שלנו אירחנו את נייט דרור מהפודקאסט אנחנו במפה, הפודקאסט שעוקב אחרי הקבוצות הישראליות במפעלים האירופים.
נייט אוהד הפועל ירושלים והגיע להתארח אצלנו במיוחד לקראת גמר גביע המדינה, אך עוד לפני שהתחלנו לדבר על משחק הגמר שצפוי לנו, ניתחנו את הארכת החוזה של לורנזו בראון, מה גרם לו להישאר במכבי למרות ההתעניינות מריאל מדריד, מה זה אומר עליו ובמיוחד מה זה אומר על מכבי. האם למרות השנים האחרונות הפחות מוצלחות וכל מה שהאוהדים אומרים על ההתנהלות של המועדון, שחקנים זרים בכל זאת רואים במכבי מועדון גדול באירופה?

משם עברנו לסכם את הפסד הבית לכוכב האדום. מה קרה למכבי שנראתה ככה במשחק בית? איך יכול להיות שדווקא נגד קבוצה שהיא לא מאריות היורוליג אנחנו משחקים כל כך נרפה ולא טוב? מה זה אומר שבולדווין כל כך טוב ושאר הקבוצה פשוט לא קיימת? סיימנו את השיחה על הכוכב האדום עם התלבטות מעניינת בנושא מהי החולשה הגדולה ביותר של מכבי – ההגנה או דווקא ההתקפה?

לאחר מכן דיברנו על משחקי חצי הגמר, על השיפוט הנוראי בשני המשחקים, תחילת המשחק החלשה של מכבי וההתעוררות בהמשך.
כמובן שגם התייחסנו לג'וש ניבו שבמשך חודש ללא לורנזו נראה כמו מרקו שמחפש את אמא שלו ובמשחק נגד נס ציונה מצא אותה.
התייחסנו גם למשחק חצי הגמר השני של הפועל ירושלים נגד הפועל חיפה וגם החלפנו כמה מילים על נועם יעקב.
היינו חייבים לשים על השולחן גם את סאגת מיקום משחקי חצי הגמר והגמר שהיתה, ארגון המשחקים והעובדה שהמשחק הראשון החל בשעה מאוד מוקדמת מול אולם ריק כמעט לגמרי. התווכחנו האם נכון היה להשאיר את המשחקים בירושלים ולערוך הצגה כפולה, לפצל את המשחקים או למצוא פיתרון אחר.

לאחר מכן הגענו למנה העיקרית – משחק גמר גביע המדינה בין מכבי ת"א להפועל ירושלים. ניתחנו את הסיכויים של כל אחת מהקבוצות לנצח, מה החולשות והחוזקות של כל קבוצה, האם יש לירושלים איזשהו יתרון על מכבי ת"א והיכן הוא נמצא, מי הפייבוריטית לניצחון ועד כמה ללחץ תהיה השפעה על השחקנים.

בסוף כמובן שבדקנו את טבלת ההימורים העונתית, הימרנו לקראת משחק הגמר וגיא שיתף אותנו בכמה נתונים מעניינים.

להאזנה:

כלי נגישות

Powered by - Wemake