The champ is here!

להצטרפות לקהילת הוואטסאפ של מכביפוד

בפרק החדש שלנו אמיר, גיא ויאיר מארחים את נוי מרינה ויחד מסכמים את סדרת גמר הפלייאוף נגד הפועל תל אביב.
בתחילת הפרק דיברנו על המשמעות של משחק מספר 2 והתבוסה שהנחילה הפועל למכבי. דיברנו על עד כמה היא משמעותית אחרי שזכינו באליפות והאם זה מה שנזכור מהסדרה או שבסופו של דבר מה שחשוב זה שצלחת האליפות חזרה אלינו. 
כל אחד מחברי הפאנל דיבר על התחושות שלו אחרי הסדרה, איך הוא חווה אותה מהצד שלו גם מהפן המקצועי וגם עם כל מה שסבב את הסדרה, כולל כל מה שלא היה קשור לכדורסל אלא למאבק בין המועדונים והאוהדים.
שמנו על השולחן גם את הקלישאה שבמכבי לא שמחים מזכייה באליפות אלא מרגישים תחושת הקלה וכל אחד הסביר למה האליפות הזו דווקא מיוחדת ולא עוד אליפות. 
גם ניתחנו את הסדרה מקצועית ודיברנו על הפערים בין הקבוצות.

משם עברנו לדבר על שחקני מכבי וכל אחד מחברי הפאנל בחר 2 שחקנים לדבר עליהם, שחקן אחד שהרשים במהלך הסדרה ושחקן אחד שאיכזב. 

אי אפשר היה לסכם את הסדרה בלי להתייחס בהרחבה לכל מה שקרה מחוץ לפרקט וביציעים, האלימות, המלחמה בין המועדונים ובין האוהדים. 
יאיר שדי שמר על שתיקה לאורך הסדרה פרק את אשר על ליבו ויחד עם אמיר ניסו להבין מי הגוף שאמור לקחת את האחריות על כל מה שקורה, מי צריך לפעול ומה צריך לעשות כדי שלא נצטרך להתעורר בוקר אחד אחרי שאוהד כדורסל נרצח בגלל צבע הגופייה שלבש.

במעבר חד מהנושא הקשה הזה, עברנו להכתיר את אלוף ההימורים שלנו לעונת 2022/23  וסיימנו עם שיר שרובכם לא ידעתם על קיומו\לא זכרתם שהוא קיים.

להאזנה:

כלי נגישות

Powered by - Wemake