תם ולא נשלם – סיכום עונת 2022/23

להצטרפות לקהילת הוואטסאפ של מכביפוד

בפרק החדש שלנו אמיר, גיא ויאיר מסכמים את עונת 2022/23.
עזרו לנו בסיכום העונה גם שי האוזמן מערוץ הספורט, לי נוף-גזית מאתר ONE אהר'לה וייסברג מאתר וואלה ספורט ויעקב מאיר מישראל היום.
התחלנו בסיכום העונה עם נקודות השיא ונקודות השפל של העונה, מהמהפכים הגדולים של תחילת העונה והמשחקים הגדולים ביד אליהו ועד התבוסה בבאסקוניה וגמר גביע המדינה.

משם עברנו לדבר על עודד קטש וההתנהלות שלו במהלך העונה. דיברנו על הקיבעון של עודד שבלט מאוד בתחילת העונה וניהול המשחק שלפעמים לקה בחסר ועד השיפור בקבלת ההחלטות, שיטת המשחק המורכבת והקשר העמוק שלו עם השחקנים.
ניסינו להיכנס לראש של קטש ולחשוב כמוהו כדי להבין איך הוא רואה את הדברים, מה הוא מצפה מהשחקנים שלו ומה גרם לשינוי הגדול בקבוצה שהוביל את מכבי להיות הקבוצה הטובה ביורוליג לתקופה מסויימת במהלך העונה.

לאחר מכן דיברנו על השחקנים באופן פרטני יותר וכל אחד מחברי הפאנל בחר את השחקן המצטיין, המאכזב ושחקן ההגנה של העונה.
לא יכולנו להתעלם מכמות הפציעות שהיו בקבוצה העונה ודיברנו על ההשפעה שלהן על הקבוצה והאם בצורה מוזרה במיוחד, דווקא פציעות מסויימות עזרו לקבוצה ולא פגעו בה.

אי אפשר לסכם עונה בלי להתייחס לעונה הבאה, במיוחד כשחלק כל כך גדול של הקבוצה ממשיך בקבוצה. לכן התייחסנו לסוגיית הגבוהים ומי מהם צריך להמשיך ומי לעזוב, מה תהיה ההשפעה של השחקנים החדשים שאנחנו כבר היום יודעים שיהיו בקבוצה (אנגולה, בלאט וריימן) ומה הצעדים שמכבי צריכה לעשות על מנת לעשות את הסטפ אפ המתבקש כל כך ולא רק להעפיל לפלייאוף אלא גם לזכות ביתרון הביתיות.

בין נושא אחד לשני, ענינו על שאלות של מאזינים כמו המשחק שבו הכי נהנינו להיות, האם היינו מוכנים להתחלף עם ריאל מדריד, האם היינו מביאים לקבוצה של העונה שחקן מהקבוצה של העונה שעברה ועוד שאלות מאוד מעניינות.

בסיום הפרק כל אחד סיכם את העונה של מכבי מנקודת המבט שלו וגם סיכמנו את העונה החמישית של מכביפוד ואמרנו תודה לכל מי שהיה חלק מהעונה שלנו.

להאזנה:

כלי נגישות

Powered by - Wemake