טיול באירופה בשעה וקצת

להצטרפות לקהילת הוואטסאפ של מכביפוד

בפרק החדש שלנו אמיר טראו אירח את איתי כהן, אוהד מכבי שרוף ואת עופר שלח, פרשן ערוץ הספורט לפרק מיוחד בו סיכמנו בכמה מילים את מצבה של מכבי אחרי משחקי ההכנה ולקראת תחילת העונה והדבר האמיתי, היורוליג.

התחלנו בשיחת סיכום לתקופת ההכנה, המשחקים נגד קבוצות היורוליג ורבע גמר גביע ווינר נגד קריית אתא. סיכמנו מה ראינו מהקבוצה ומה ניתן ללמוד מהמשחקים הללו לקראת העונה החדשה (רמז: כמעט כלום).

לאחר מכן ניסינו להגיע למסקנה מדוייקת יותר אחרי שראינו אותם משחקים האם מכבי התחזקה או נחלשה לעומת העונה שעברה והשווינו בין השחקנים ששוחררו לאלה שהגיעו. העלינו על המוקד גם את רומן סורקין והאם מתאים לו לשחק בעמדה 4 במכבי תל אביב של עודד קטש והאם זה טוב לו ולמכבי.

אחרי שסיימנו לדבר על מכבי תל אביב, עברנו לסיור באירופה הקלאסית (וגם זו שקצת פחות קלאסית) ודיברנו על הקיץ המשוגע שהיה ביורוליג כשאנחנו מתייחסים לקבוצות הבולטות ביורוליג (יסלחו לנו באיירן מינכן, וילרבאן, באסקוניה וכו').

סיכמנו את השחקנים שהגיעו ואלו שעזבו, האם יש שינוי בקבוצות שהובילו את היורוליג בשנים האחרונות, אל הנהירה של שחקני ה NBA לאירופה ועוד ועוד.

באמצע הפרק עשינו אתנחתא קצרה כדי לדבר על הסגל של מכבי לקראת הדרבי בחצי גמר גביע ווינר ועל בחירת הזרים של קטש.

בסיום הפרק הימרנו לקראת חצי גמר גביע ווינר ואמיר חשף את החידוש של העונה בהימורים – גם המאזינים שלנו יכולים להמר יחד איתנו ולהשתתף בתחרות שנתית ובה ניתן לזכות בפרסים סופר מפנקים.

להאזנה:


להשתתפות בהימורים יחד עם צוות מכביפוד:

כלי נגישות

Powered by - Wemake