ניצחון נהדר, הפסד מאכזב ודרבי באופק

להצטרפות לקהילת הוואטסאפ של מכביפוד

בפרק החדש של מכביפוד אמיר, יאיר וגיא מתחילים בדיון על לורנזו בראון והאם באמת יש ירידה ביכולת שלו משנה שעברה והאם אנחנו מגזימים במה שאנחנו מצפים ממנו.

לאחר מכן ניסינו להתאושש מההפסד הנוראי בבלגרד ודיברנו על ההבדלים בין המחצית הראשונה הנהדרת של הקבוצה לבין המחצית השנייה בה כל הקבוצה פשוט קפאה ונעלמה מהפרקט, כולל עודד קטש וכל אחד ואחד מהשחקנים.
שוחחנו האם הניסיון של השחקנים היה אמור למנוע את הקאמבק האדיר של פרטיזן ומה כל אחד מאיתנו הרגיש כשהוא ראה את פתיחת המשחק אל מול מה הרגשנו בסיומו.

כמעט שכחנו, אבל לפני ההפסד לפרטיזן מכבי תל אביב השיגה ניצחון יפה וסופר חשוב על בולוניה. אז אנחנו פה כדי להזכיר לכם את המשחק הזה ואת מה שקרה על הפרקט נגד הקבוצה שבאותו הזמן היתה במקום השני בטבלת היורוליג.
דיברנו על האם בולוניה מתחילה לחזור לגודל הטבעי שלה ומה היו ההבדלים בין המשחק הראשון בין הקבוצות שבו נראינו רע לבין המשחק השני שבו שלטנו בכל מה שנעשה על הפרקט.

משם עברנו לדבר על משחק היורוליג הקרוב נגד אולימפיאקוס ועל מה שנשאר מפיינליסטית היורוליג בעונה שעברה ומהקבוצה שסיימה את הליגה הסדירה של העונה שעברה במקום הראשון.
דיברנו על השחקנים הפצועים שאולי לא ישחקו נגדנו ועד כמה זה משמעותי ואז דיברנו על הסגל הקיים של הקבוצה ומדוע היא נראית כפי שהיא נראית העונה.

לא שכחנו גם שיש דרבי ממש בעוד כמה ימים והתכוננו גם אליו. דיברנו על מה מחכה למכבי ביום שבת הקרוב בדרייב אין ועל הסגלים של שתי הקבוצות, על מי שפצוע וחסר ובמיוחד על מי כן ישחק במשחק הקרוב.

לפני סיום הפרק בדקנו את טבלת ההימורים שלנו ושל המאזינים שלנו והימרנו לקראת השבוע הקרוב.

להאזנה:


טופס ההימורים השבועי שלנו:

כלי נגישות

Powered by - Wemake