חזרה קלה מהפגרה לקראת הישורת האחרונה

להצטרפות לקהילת הוואטסאפ של מכביפוד

בפרק החדש שלנו אמיר טראו, גיא קופיצ׳ינסקי ויאיר זרצקי סיכמו את הטיול נגד אלבה ברלין ומתווכחים מה הסיבה שהחוג מברלין בניהולו של ישראל גונזלס בכלל עדיין חלק מהיורוליג למרות שהקבוצה הזו היא הרבה דברים, אבל תחרותית היא לא.
דיברנו על מה היא כן תורמת ליורוליג, מהי הראייה של היורוליג ואיך זה קשור לליגת האלופות בכדורגל?

משם עברנו לדבר על המשחק הקרוב נגד ז׳לגיריס קובנה, על קינן אוונס שמספק עונה נהדרת ועל מה מכבי צריכה לעשות כדי לנצח את המשחק הזה.
ניסינו לבדוק על כמה החיסרון של סורקין משמעותי ביורוליג (לעומת הליגה ששם החיסרון שלו מאוד משמעותי) והאם הקו הקדמי של ז׳לגירים יכול לאיים על הקו הקדמי של מכבי.

דיברנו גם על מה שנשאר למכבי תל אביב עד סיום עונת היורוליג, כמה ניצחונות יובילו את מכבי לפלייאוף או לפלייאין ומי הן היריבות המשמעותיות של מכבי על המיקומים שמכבי פוזלת אליהם.

לאחר מכן עברנו להתכונן להפועל ירושלים ודנו ברישום הזרים של 2 הקבוצות והאם הפציעה של סורקין אמורה לשנות במשהו את רישום הזרים של מכבי וגם התייחסנו לזרים של הפועל ירושלים ואת מי אנחנו חושבים שירשמו לקראת המשחק שלהם נגד מכבי.

בסיום הפרק הימרנו לקראת השבוע הקרוב וגיא סיפק לנו שיעור היסטוריה מעונה שבה ירושלים ומכבי התמודדו ראש בראש על כל התארים המקומיים.

להאזנה:


טופס ההימורים השבועי שלנו:

כלי נגישות

Powered by - Wemake