הערב ביורוליג: מכבי ת"א רוצה להמשיך את הרצף במינכן

ההכנות, השינוי ביריבה, מה היה בסיבוב הקודם?, המפתחות, מאץ' אפ ושחקן המפתח. גיא קופיצ'ינסקי מכין אתכם לקראת משחקה של מכבי ת"א מול באיירן מינכן

מכבי ת"א תתארח הערב (21:30) במינכן, אצל באיירן, במסגרת המחזור ה-31 ביורוליג, בחלקו השני של השבוע הכפול האחרון של העונה. הצהובים מגיעים במומנטום של ארבעה ניצחונות יורוליג רצופים ו-11 בכל המסגרות ובמקום השביעי, המקנה יתרון ביתיות בפלייאין (לא שיש למכבי ביתיות כרגע), במאזן 13:17 חיובי. ביום שלישי מכבי ת"א השיגה נצחון סופר חשוב, במשחק שהלך לה הרבה יותר קשה ממה שציפתה, 90:98 נגד וילרבאן. ניצחון למכבי ת״א יבטיח לה את שלב הפלייאין בודאות ויישאר לה לשאוף לשפר את מצבה למקום בפלייאוף.

באיירן במאזן בדיוק הפוך, 17:13 שלילי, הפסידה ברביעי הפסד קריטי במאבק על הפלייאין, 70:68 דרמטי בולנסיה, דבר שמשאיר לה סיכוי קטן בלבד להגיע לעשירייה. לצורך זה היא תצטרך לנצח את מכבי.

במכבי ת"א ימשיך להיעדר רומן סורקין הפצוע. בבאיירן דווין בוקר ואנדראס אובסט יעדרו.

עודד קטש אמר לקראת המשחק: "הסטטיסטיקה בשבועות כפולים לא איתנו וננסה לעשות בפעם הראשונה שני ניצחונות, אבל זה לא יהיה פשוט. נפגוש קבוצה שעבורה זו הזדמנות אחרונה. קבוצה חדשה עם מאמן חדש והיא משחקת יותר ויותר טוב ככל שהעונה מתקדמת. בוקר יחסר להם, אבל הם גם יכולים בגלל זה להיות יותר מסוכנים התקפית וזה מצריך מאיתנו להיות מאוד מרוכזים".

מה התחדש ביריבה מאז הסיבוב הראשון?

באיירן מינכן העבירה את פרדי גילספי לכוכב האדום בלגרד . חוץ מזה זו אותה הקבוצה, עם אותו הפבלו לאסו.

תזכורת מהסיבוב הראשון ומאשתקד:

מכבי ניצחה 90:93 קשה בבלגרד בסיבוב הראשון. בונזי קולסון הוליך את הצהובים עם 19 נקודות, בראון הוסיף 13 ו-7 אסיסטים, בולדווין וריברו עם 12 כ"א ובלאט 11. לבווארים קלעו אדוארדס 17, איבדה 16 ובוקר 11. בגרמניה באיירן עם ארבעה ניצחונות רצופים על מכבי .

קרדיט לתמונה: אתר היורוליג

מפתחות לנצחון:

ריבאונד: באיירן מינכן שנייה בטוטאל ריבאונד ביורוליג , מכבי שלישית. מי שינצח בריבאונד, יתקרב מאוד לניצחון במשחק. הבעייה של מכבי היא שבאיירן גם שלישית במדד ריבאונד ההתקפה שהיא מאפשרת ליריבה שלה ( רק 9.2). מכבי רק 14 בקטגוריה הזאת (10.9).

ריצה: באיירן קולעת 79.1 נקודות למשחק (מקום 13 במפעל). מכבי עם 87.3(שנייה במפעל). הצהובים חייבים לרוץ ובאיירן תנסה להאט אותם.

לתקוף את הגארדים של באיירן: קארסן אדוארדס, לאנדרו בולמרו וסילבן פרנסיסקו מסוגלים להיות קטלניים בהתקפה, אבל אף אחד מהם לא שומר גדול. אם לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין יתקפו אותם זה יאפשר למכבי סלים קלים, ימלא את היריבים בעבירות וגם יתיש אותם, שיישאר להם פחות כל לייצר בצד השני

מאץ' אפ מפתח: ג'וש ניבו מול סרג' איבקה:

כאמור, באיירן מינכן היא קבוצת הריבאונד הטובה ביורוליג. שנייה בריבאונד ההתקפה, אחרי מכבי. שני הסנטרים יתרמו רבות בקטגוריה החשובה הזאת

איש המפתח:ווייד בולדווין:

אמרתם משחק ריצה? בולדווין הוא האיש שלכם. אלה בגדול חדשות טובות לצהובים, כי בולדווין בכושר מצויין: ב-11 המשחקים האחרונים שלו ביורוליג הוא עם ממוצע של 21.5 נקודות באחוזים נהדרים.

קרדיט לתמונה: אתר היורוליג

והתחזית:

הרצף הצהוב חייב לעצור מתישהו ובאיירן תמיד מקשה על הצהובים בגרמניה. באיירן תנצח ב: 4-7 נקודות.

כלי נגישות

Powered by - Wemake