שריר הירך האחורי של המדינה

להצטרפות לקהילת הוואטסאפ של מכביפוד

בפרק החדש של מכביפוד אמיר טראו וגיא קופיצ׳ינסקי מארחים את עידו חסדאי ויחד הם מסכמים את 2 המשחקים הראשונים של הסדרה נגד פנאתנייקוס.
מהניצחון האדיר במשחק הראשון ועד להופעה הלא מספיק טובה במשחק השני, בונזי וניבו שלא הופיעו למשחק וכמובן הפציעה של בולדווין שטרפה את כל הקלפים.
דיברנו גם על סלוקאס שניצח במו ידיו את המשחק ואיפה מכבי טעתה כשלא הצליחה לעצור אותו, על השפן שנקרא פאפאפטרו שנשלף מהספסל בגלל חסרונו של הרננגומז והקשה מאוד על מכבי ועל מה מכבי יכולה היתה לעשות אחרת כדי לנסות ולנצח גם את המשחק השני.

משם עברנו להתכונן למשחקים 3 ו 4 וניסינו לחשוב מה מכבי צריכה לעשות כדי לנצח את המשחקים הללו ללא בולדווין. דיברנו על המפתחות לניצחון, מי השחקנים שצריכים לתת מעצמם יותר על מנת לחפות על החיסרון של ווייד, האם מכבי צריכה לשנות את סגנון המשחק שלה והאם יש סיכוי שבכל זאת בולדווין יחלים מהפציעה ויחזור לשחק השבוע.

לאחר מכן דיברנו על ההתנהלות של פאו, על ההתנהגות של המאמן שלהם ושל הבעלים שמנסים להעביר את ההכרעה בסדרה למקום הפוליטי ולא לכדורסל. נזכרנו ביחסים הטובים שהיו בין המועדונים ועל הכבוד ההדדי שנעלם היום בעקבות הדברים שאמרו עתמאן ויאנאקופולוס.

לסיום בדקנו את מצב ההימורים של המאזינים ושל חברי הפאנל וגיא סיפר לנו נתונים מסדרות פלייאוף קודמות של מכבי.

להאזנה:


טופס ההימורים השבועי:

כלי נגישות

Powered by - Wemake