הקשיבו הקשיבו, זה הקפטן שלכם מדבר

להצטרפות לקהילת הוואטסאפ של מכביפוד

בפרק החדש של מכביפוד אמיר טראו וגיא קופיצ'ינסקי מראיינים את הקפטן שלנו, ג'ון דיברתלומיאו במסגרת יום התקשורת המסורתי שמכבי עורכת בכל שנה.

דיברנו עם ג'ונדי על העונה שעברה, על הסגל המרתק, על תחושת הפספוס בסדרה נגד פנאתנייקוס ועל התחושות בסיום העונה עם הידיעה שהקבוצה הזו מתפרקת ורוב השחקנים עוזבים.
כמובן שלא יכולנו לא להתייחס לאותו 7 באוקטובר ארור ושאלנו אותו על התחושות שלו באותו היום, על ההתמודדות שלו כשחקן כדורסל שמשחק במדינה שנמצאת במלחמה ועל ההשפעה של המלחמה על שחקני הקבוצה בפן המקצועי ובפן הרגשי.

משם עברנו לדבר על העונה הקרובה ועל התחושות שלו לגבי הקבוצה שנבנתה, על השחקנים החדשים שהגיעו, על הציפיות מהעונה הקרובה במסגרת כל המגבלות שקיימות ועל התחושות הלא טובות שיש בקרב האוהדים כשמסתכלים על ההתחזקות של הקבוצה מעבר לכביש.

לאחר מכן דיברנו על ג'ונדי עצמו ושאלנו אותו איך זה מרגיש להיות הקפטן של מכבי תל אביב ולהיות שחקן של המועדון כל כך הרבה שנים, על תפקידו כקפטן בעונה הכל כך קשה שצפויה לקבוצה ועל התחושות שלו כשחקן מכבי.

אחרי הראיון הצטרף יאיר לגיא ואמיר ודיברנו על סיפור דריל מייקון והשחרור שלו ממכבי תל אביב. ניסינו להבין האם מכבי טעתה כשהחתימה אותו, מה הביא אותה להחתים שחקן פצוע שידוע שלא יפתח את העונה ועד כמה זה משפיע כרגע על סגל הקבוצה.

דיברנו גם על משחק הידידות של מכבי נגד אולימפיאקוס ועל הטקס המופרך שאולימפיאקוס עשתה לפרינטזיס (יש מצב שהטקס נמשך עד עכשיו).
ניתחנו מה ראינו במשחק בעיקר מהשחקנים החדשים וסיכמנו את היכולות שלהם. התייחסנו גם לסקר שערכנו בקרב המאזינים שלנו לגבי מי יהיה הפתעת העונה, אכזבת העונה וכו'.

בסיום התייחסנו גם לסיפור שארע באימון הפתיחה של מכבי, הבאנו את תגובת המועדון וניסינו להבין מה היה שם בדיוק והאם תלונות האוהדים היו מוצדקות.

להאזנה:

כלי נגישות

Powered by - Wemake